تکنسین آزمایشگاه کیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تکنسین آزمایشگاه کیست؟
نوشته شده در سه شنبه 27 آبان 1399
بازدید : 50
نویسنده : محمد سلطان

تکنسین آزمایشگاه کیست؟

یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی ، علوم آزمایشگاهی است که در ان آنالیز ازمایشگاهی مایعات و بافت های بدن انسان و خون انجام میگیرد و هدف تشخیص بیماری و بعد از ان درمان و پیشگیری و سلامت افراد جامعه میباشد.
حال تکنسین آزمایشگاه که تحت نظر مستقیم مدیر فنی ازمایشگاه انجام وظیفه میکند مسولیت تمام امور آزمایشگاه را برعهد دارد و آن وظایف شامل آزمایش های تخصصی مولکولی،سلولی،بافت شناسی، قارچ شناسی و … میباشد که هدف آن تشخیص بیماری و درمان و پیشگیری است البته باید گفت تکنسین آزمایشگاه بنا به محل کار خود وظایف انجام شده در آنجا را به عهده دارد مثلا تکنسینی که در ازمایشگاه تشخیص طبی فعالیت میکند زیر نظر مسئول فنی ازمایشگاه ازمایشاتی را که پزشکان یا سایر متخصصان حوزه سلامت برای بیمار خود نسخه نوشته اند را برسی مرده و نمونه گیری را از فرد مراجعه کننده میگیرد.
یا تکنسین ازمایشگاهی که در مرکز تحقیقاتی فعالیت میکند و مشغول به کار است وظیفه اش تهیه و برسی تمام نمونه های ازمایشگاهی مختلف است که هدف یافتن بیماری و راهای پیشگیری و درمان انها میباشد.
حال یک تکنسین ازمایشگاه بنا به نوع فعالیتش و نوع محل کارش وظیفه دارد تمام وقت در محل کار خود حظور داشته و لباس مخصوص برای نوع فعالیتش برتن داشته باشد و تمام فعالیت های وی زیر نظر مدیر فنی ازمایشگاه کنترل میشود.

آموزش دوره تکنسین آزمایشگاه چگونه است؟

دوره اموزش تکنسین آزمایشگاهیم دوره تخصصی است که در ان‌به فراگیران عزیز توسط متخصصان زبده آزمایشگاهی تمام علوم و دانش لازمه ازمایشگاهی تدریس میشود که شامل خونگیری ،خواندن ازمایش،نمونه گیری و اموزش پذیرش مراحعه کنندگان میباشد و تمام موارد اموزش منطبق با استاندارد های موجود در سطح بازار کار است.
دوره اموزش تکنسین ازمایشگاه بصورت کارگاهی و‌مهارتی و قسمتی از دوره بصورت رایگان در خود ازمایشگاه تدریس میشود و در انتهای دوره به هنر جویان عزیز گواهینامه معتبر اهدا میگردد.




:: برچسب‌ها: دوره تکنسین آزمایشگاه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: